Rozpieszczaj swoje zmysły z Powder Rain

Hej!

Dużo u mnie w mediach społecznościowych(https://www.instagram.com/opulencesincara/) o kosmetykach, ale relaks zapewniają mi także inne rzeczy, jak dobry film, lampka czerwonego wina czy długa i odprężająca kąpiel.

I własnie o kąpieli, a dokładniej o prysznicu będzie ten dzisiejszy post. W ramach projektu https://www.trnd.com/pl/ dostałam do przetestowania główkę prysznicową RainDance Select S PowderRain. 







Przyznam że wywołało to u mnie dość duże poczucie ekscytacji, raz ponieważ uwielbiam gorące kąpiele, dwa - urządzenia od Hansgrohe zawsze były dla mnie nieosiągalne, a po trzecie moja obecna rączka prysznicowa była w opłakanym stanie, więc taka wymiana przydarzyła się wręcz w idealnym momencie. 


Główka prysznicowa RainDance Select S PowderRain oferuje aż trzy wyjątkowe doznania zmysłowe, dzięki którym łazienka ma się przeistoczyć w domowe SPA

W zestawie znalazłam też cudownie pachnące kulki zapachowe pod prysznic oraz nawet szczypce do wykręcenia starej słuchawki - BARDZO przemyślane😉 Uwielbiam takie gotowe zestawy gdzie możemy z łatwością wszystko zainstalować i GOTOWE!!!

Sama słuchawka nie tylko elegancko wygląda(kolor - chrom) i ma średnicę aż 125mm(całkiem sporo, a na pewno większa niż standardowa) ale wyposażona jest w przycisk za pomocą którego można łatwo i przede wszystkim szybko przełączać rodzaje strumienia: 


*WhirlAir - masaż dla uspokojenia mięśni 
* Rain -strumień stymulujących skórę kropelek wody
* PowderRain - tysiące drobnych i jedwabistych mikro-kropelek 


O co chodzi z tym Powder Rain - a mianowicie o to że każda pojedyncza dysza, z której wydostaje się woda ma sześć drobnych otworów, które dzielą  strumień wody na mikrokropelki,

Czy zestaw zdał egzamin?

Po dwutygodniowych długich:)) testach mogę już z czystym sumieniem potwierdzić że prysznic Hansgrohe Raindance S #PowderRain spełnił swoje zadanie w 100% i zamienił moją łazienkę w prawdziwe SPA. Słuchawka jest genialna, dobrze leży w dłoni, a zmiana rodzaju strumienia przyciskiem to czysta przyjemność.  Nie mogę się tylko zdecydować który wybrać, wiec stosuje rytuał: 
- najpierw Rain czyli stymulujący strumień wody, 
- potem WhirlAir - średnio mocny masaż, 
- a na koniec PowderRain czyli tysiące jedwabistych kropelek dla uspokojenia skóry.


Z technicznych informacji to przepływ wody przy 3 barach to 15/min a sugerowana cena zestawu to 358,00 PLN, ale na pewno dorwiecie go gdzieś taniej:)

Jestem naprawdę oczarowana produktem😍😍😍 i strasznie się cieszę z mojego małego SPA.

xoxo




Komentarze

Popularne posty