Extra Lasting od Lovely

Za każdym razem jak jestem w Rossmanie muszę zerknąć na szafę Lovely i Wibo. Marki ostatnio zaczęły produkować coraz to lepsze jakościowo kosmetyki niejednokrotnie dorównujące zagranicznym, wysokopółkowym markom.

Dzisiaj chciałabym zwrócić Waszą uwagę na matowe pomadki. Wiem wiem są też niepochlebne opinie, że wysuszają, są nietrwałe itd. Ale jest też grono zwolenniczek które je naprawdę lubi. I ja do nich należę.

matowa pomadka, swatch

Dostępnych mamy 6 kolorów, są całkiem niezłe napigmentowane. Posiadają całkiem wygodny aplikator w formie gąbeczki, którym można precyzyjne wypełnić usta kolorem. I teraz BOMBA trzymają się cały dzień, nie schodzą z jedzeniem, piciem, nie ścierają się(przynajmniej u mnie). Wady widzę dwie - nie mają nazw kolorów( a szkoda - zawsze łatwiej wtedy znaleźć odpowiedni kolor niż posługując się numerkiem:). A druga rzecz to taka że niestety jak się je nałoży zbyt grubą warstwę to wtedy czuć je na ustach. Więc kluczem jest tutaj odpowiedni umiar w nakładaniu - bardzo cienka warstwa.
Konsystencja jest mocna kremowa, trochę gęsta. Wydaje mi się ze gdyby były rzadsze wtedy byłyby mnie wyczuwalne.

A tak przedstawia się wszystkie 6 kolorów:


matowa pomadka


matowa pomadka


W kolekcji przeważają nudziaki i róże, ale mamy też klasyczny bardzo ładny zresztą czerwony. Pojemność to 6ml.


Skład: 
Isododecane, Polybutene, Disteardimonium Hectorite, Glyceryl Dibehenate, Hydrogenated Polycyclopentadiene, Silica Dimethyl Silylate, Trimethylsiloxysilicate, Propylene Carbonate, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Dicalcium Phosphate, Glyceryl Behenate, Tribehenin, Limonene, Phenoxyethanol, Barium Sulfate, Tocopheryl Acetate, Ethylhexylglycerin, Aroma, Linalool, Citral, Tocopherol, [+/]: CI 77891, CI 15850, CI 77491, CI 77499, CI 15880, CI 19140.


Myślę że pomadki są naprawdę godne uwagi, a na pewno ich przetestowania, szczególnie że są dostępne w każdym Rossmanie, a cena ich jest śmiesznie niska. No i się trzymają naprawdę długo:)
Link do strony producenta: lovelymakeup.pl

xoxo

Komentarze

  1. Mam kocham uzywam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą czerwoną i przetrwała niejedna imprezę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam kolor czerwony 3 ;) zapraszam do mnie :)
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty