Denko czerwiec'18

Hej! 

Dzisiaj jak zwykle spóźnione:) denko czerwcowe. Potwierdza się reguła że jednak wbrew pozorom(wydawało mi się że ciężko mi skończyć jeden produkt) zużywam co miesiąc podobną ilość kosmetyków. 




Oczyszczanie włosów i twarzy:



1. Yves Rocher - Żel do mycia twarzy z wyciągiem z rumianku - wiecie że kosmetykom z Yves Rocher jestem wierna od parunastu lat. Żel jest delikatnym kosmetykiem do codziennego mycia buzi, wydajnym, o ładnym zapachu. Formuła zawiera ponad 93% składników naturalnych. Bez sztucznych barwników, bez olejów mineralnych, bez parabenów. Dzięki dość gęstej konsystencji jest bardzo wydajny, nie wysusza buzi, pozostawia ją dobrze nawilżoną i czystą. Mam już kolejne opakowanie:)


2. Yves Rocher - Szampon oczyszczający do włosów przetłuszczających się. Również jest to już moję n-te opakowanie tego szamponu. Lubię używać go przede wszystkim latem. Ładnie odświeża i oczyszcza skórę głowy. Włosy stają się lekkie, błyszczące i nie przetłuszczają się tak często.


Szampon nie zawiera SLS-u więc nie uzyskamy nim wielkiej piany, ale myślę ze dobry skład nam to wynagradza:)

3. Pantene - Odżywka intensywna regeneracja - o tym produkcie poczytacie tutaj


Pielęgnacja ciała



4. Facelle - Płyn do higieny intymnej Facelle, intim, płyn do higieny intymnej aloesowy - ten produkt pojawia się co miesiąc u mnie, jest genialny:)

5. BingoSpa Algae Shower With Vanilla Scent Algi Pod Prysznic O Zapachu Wanili - fajny wydajny produkt o ładnym ciepłym zapachu. Duża pojemność bo aż 300ml.

6. BingoSpa, Collagen Pure, Shower Cream (Kolagenowa śmietanka pod prysznic) - zawiera czysty kolagen i ekstrakty z morskich alg. Ma delikatny kremowy zapach i przyjemną konsystencję śmietanki. Fajny produkt

7. Eucerin, Olejek pod prysznic pH5 - Świetny kosmetyk! Niestety firma Eucerin została wycofana już jakiś czas temu z Polski, więc nie wiem czy jest jeszcze gdziekolwiek do kupienia. Olejek po zmieszaniu z wodą delikatnie się pieni, zapach jest też bardzo wyjątkowy i inny od ogólnodostępnych kosmetyków. Skóra po użyciu jest gładka i miękka. Żałuję że już mi się skończył.

8. Ziaja, Kremowe mydło do rąk ` Herbata z cynamonem`  Kupiłam bo potrzebowałam butelki w kolorze biało czarnym z pompką:) Ale mydło też jest fajne, ma ładny ciepły cynamonowo-herbaciany zapach i jest wydajne. Dobrze się pieni.

9. EMOLIUM EMULSJA DO KĄPIELI - zużyłam do mycia i kąpieli dziecka. Fajny produkt jednak nie odpowiada mi jego zapach, a raczej jego brak. Ale to dlatego że jest przeznaczony dla dzieci od 1 dnia życia. Skład też ok.

Pielęgnacja buzi:)




10. Tołpa, Botanic, Amarantus, Nawilżające mleczko - nektar do ciała - Uwielbiam ten produkt, ma faktycznie aksamitną konsystencję i ładny zapach. W dodatku porządnie nawilża. Po raz kolejny Tołpa nie zawiodła. Cała ta seria Botanic Amarantus jest w ogóle bardzo dobra. Polecam!

11.FARMONA PRESTIGE CARE KONCENTRAT KOMÓREK MACIERZYSTYCH - jest to zdecydowany zwycięzca tego denka. Niestety ta wersja chyba już nie jest do kupienia. Pomimo niedogodności, czyli konieczności trzymania go w lodówce(ach te wędrówki z łazienki do kuchni:) to ten produkt jest wspaniały. Ma konsystencję wody, pięknie nawilża, skóra nabiera drugiego życia, jest miękka, wygładzona i po prostu piękniejsza. 


12.  BLANX WHITE SHOCK FORMULA PASTA WYBIELAJĄCA 75ML - dobra pasta i faktycznie wybiela zęby.

Maseczki

Maseczek oczywiście zużyłam więcej, jednak te szczególnie zapadły mi w pamięć jeśli chodzi o miesiąc czerwiec, a to dlaczego...

 
13. Purederm, Botanical Choice, Exfoliating Foot Mask (Złuszczająca maska do stóp) - produkt do złuszczania zrogowaceń na stopach. Działa, działa i jeszcze raz działa. Jest to już moje trzecie opakowanie i potwierdzam - stara skorupa odpada:) i pojawiają się baby foot.

14.Holika Holika, Pure Essence, Pearl, Mask Sheet (Maska w płacie) - Maska nie dość że pięknie nawilża nam buzię, ma idealnie dopasowana tkaninę do twarzy, to jeszcze ma cudowne opakowanie z mieniącymi się perłami. Mogę używać w nieskończoność.

15. HELENA RUBINSTEIN Prodigy Reversis - krem pod oczy. FAN-TAS-TYCZNY krem. Gęsty i bardzo nawilżający. Rozprostowujący zmarszczki od razu po zastawaniu. Wada - drogi!!!. Próbka kosztowała ponad 50PLN:) Ehh....

16. PILATEN COLLAGEN NOURISH LIPS MEMBRANE ODŻYWCZA MASECZKA DO UST - jedna wielka ściema!!! To chyba największy zawód tego denka. Maseczka nie dość że nie nawilża, pozostawia skórę ust SUCHĄ!!! to jeszcze dostałam jakiegoś dziwnego uczulenia...Nie polecam - odradzam! Wiem że jest tania, ale totalnie nic nie robi.

17. Efektima, Sunfree-Spa, Chusteczka samoopalająca - mimo pozytywnych informacji w Internecie niestety u mnie produkt nie zadziałał, a przynajmniej ja nie zauważyłam żadnego efektu opalenia. Może dlatego że użyłam produktu na całe ciało? 

To który produkt jest Waszym ulubieńcem:)???

xoxo
















Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty