Nowości od Eveline - pomadki

Witam Was Kochani, 

Przychodzę dzisiaj z informacjami o nowościach pomadkowych od firmy Eveline. Jakiś czas temu dostałam od nich cudowną paczkę z wieloma nowościami rynkowymi i postanowiłam co nieco Wam o nich napisać. Z racji tego że paczuszka była pokaźna:) to postanowiłam podzielić ją na części, aby post nie był zbyt długi.

No więc dzisiaj przyjrzymy się nowym pomadkom. Do testowania dostałam aż 4 produkty: płynną matową pomadkę Oh My Lips! (którą biła bądź nadal bije rekordy popularności na Youtubie:), metaliczną pomadkę z serii Aqua Metallic, matową pomadkę z serii Velvet Matt oraz błyszczyk do ust All in One.





Takie zestawy już znamy. Zapoczątkowała je znana Kylie Jenner, a potem tak się spodobały że wiekszość firm zaczęła tworzyć bardzo podobne produkty. Chociaż tak naprawdę to nic w tym innowacyjnego poza tym że do tej pory kupowałyśmy dwa produkty oddzielnie, a teraz są one w jednym opakowaniu. Tylko właśnie jest jeden wielki plus takiego zestawu- w tym przypadku nie musimy martwić się o dobór koloru konturówki do pomadki i odwrotnie. Więc jest to po prostu wygodne



Firma Eveline daje nam podobny produkt złożony z konturówki z wbudowaną temperówką oraz płynnej matowej pomadki. Oglądając różne firmy w Internecie spotkałam się z tym że kolory do siebie nie pasowały, natomiast w moim zestawie wszystko się pięknie zgrywa kolorystycznie, wręcz idealnie. Mam też inny kolor zestawu i wszystko super gra. Zresztą zobaczcie na zdjęciu poniżej:




Moja pomadka jest w kolorze 04 SWEET LIPS i jest to naprawdę słodki kolor:) w odcieniu brudnego różu. Myślę że będzie pasował każdemu. Nada się zarówno na dzień jak również do wieczorowego makijażu. 



Zestawy dostępne są w 8 kolorach

nr 01 Neutral Nude
nr 02 Milky Chocolate 
nr 03 Rose Nude
nr 04 Sweet Lips 
nr 05 Red Passion 
nr 06 Cashmere Rose
nr 07 Baby Nude
nr 08 Lovely Rose

więc każdy powinien znaleźć coś odpowiedniego dla siebie:)

Jeszcze parę słów od producenta:


Pomadka ma standardowy, dość wygodny skośny, gąbeczkowy aplikator. Konturówka natomiast jest dość miękka i bardzo łatwo obrysować nią kontur ust. 


Jak wiecie kocham matowe pomadki i noszę je praktycznie codziennie. Więc byłam bardzo ciekawa tej. I się nie zawiodłam:) Formuła pomadki jest kremowo - sucha i raczej nie czułam nawilżenia o jakim pisze producent, ale produkt nie przesuszył mi ust. Pomadka wytrzymuje spokojnie 5-6 h w nienaruszonym stanie pomimo picia i jedzenia. Nie marszczy się, nie zbiera w załamaniach, nie tworzy skorupy, nie klei się - wygląda ładnie:) Jeśli już od jedzenia się lekko zje od środka to jest to bardzo równomiernie i w niewielkich ilościach. Z demakijażem też nie ma większego problemu. Warto również zaznaczyć że pomadka jest bardzo dobrze napigmentowana - wystarczy jedno pociągniecie kolorem i usta są całkowicie pokryte produktem. 
Pojemność to 4,5ml




oraz




To nowości w ofercie Eveline. 

Nowy trend, czyli błyszczące usta z metalicznym połyskiem mamy również tutaj. Nie zabrakło także pięknej pomadki w kolorze zawsze modnej i zawsze upragnionej czerwieni

Pomadka Aqua Metallic to kremowa, dobrze napigmentowana, nawilżająca szminka z drobinkami dostępna w 6 kolorach. Kolory są przepiękne, a drobinkowy połysk utrzymuje się przez cały czas obecności pomadki na ustach.


 Mój kolor to 801, czyli Royal. Jest to odcień najprościej rzecz ujmując złota. A ja takie kolory uwielbiam. Pięknie współgra z letnią opalenizną, jak również podkreśla niebieski kolor oczu i myślę ze jest wymarzony kolor dla blondynek.



Pomadka AQUA TREND to jeden z flagowych kosmetyków marki Eveline z kolekcji Czerwieni. Sprawdza się ona w makijażu wieczorowym i dziennym. Wspaniale podkreśla charakter makijażu i dopełnia eleganckie, zmysłowe stylizacje

Formuła kosmetyku sprawia że usta pozostają nawilżone przez długi czas. Ultralekka formuła została wzbogacona o masło Shea, które zapewnia elastyczność, lanolinę znaną ze swych właściwości nawilżających, a także polimer, który gwarantuje efekt long-lasting. Pomadka charakteryzuje się również przyjemnym zapachem.



A tak wyglądaja obie koło siebie:)



Jestem zachwycona obiema, chociaż bardziej skłaniam się jednak ku tej metalicznej która tak skradła mi serce, że ja maniaczka matu na ustach coraz częściej sięgam w ostatnim okresie właśnie po tą pomadkę:) Uwielbiam ten błysk i jej kremową konsystencję:)


Ostatni produkt to słodki błyszczyk All in One Maxi Glow w kolorze 111. Również skradł mi serce. Pięknie pachnie, ładnie nawilża usta. Dodatkowo został wzbogacony w formułę 3 skutecznych składników: gliceryny, która poprawia elastyczność skóry, kwasu hialuronowego, który dodaje wargom jędrności oraz witaminy E, zwanej „witaminą młodości”.




Aplikator wygląda tak:



Usta po aplikacji pięknie migoczą. Myślę że jest to idealny produkt na lato, na plażę, na te wszystkie momenty kiedy nie chcemy się martwić stanem naszej pomadki i sprawdzać jej kontur w lusterku.

Kolorek wygląda tak:



Podsumowując jestem pod dużym wrażeniem pomadkowych nowości do ust od Eveline. Widać że firma idzie z duchem czasu podążając za trendami, ale nie na oślep, tylko dostosowując produkty do rodzimego rynku i urody Polek. Jestem zakochana w matowych pomadkach Oh My Lips!, jak również w tej złotej metalicznej i złapałam się na tym że noszę je ostatnio naprzemiennie

A Wy już poznałyście te produkty? Jak się Wam sprawdzają? Dajcie znać w komentarzach:)

xoxo






Komentarze

Popularne posty