Mydła naturalne od EFFIC

Witajcie, 

Jakiś czas temu dostałam od firmy Effic dwa mydła potasowe do przetestowania. Testowałam je na sobie przez cały miesiąc i dzisiaj chciałam opowiedzieć Wam trochę o tych kosmetykach.

egzema

Mydełka przyszły do mnie w plastikowych poręcznych opakowaniach z pompką. Każde o pojemności 300ml
Oba mydełka charakteryzują się dość dużą gęstością i wydaje mi się że z powodzeniem mogłyby zostać rozcieńczone, przez co byłyby wydajniejsze. Ja natomiast chciałam przetestować ten produkt w swojej oryginalnej postaci więc ich nie żałowałam:).
 Chciałabym tutaj dodać iż od ponad 1,5 roku zmagam się z problemami skórnymi na dłoniach(egzema i takie tam...) więc tym bardziej ucieszyłam się iż będę mogła wypróbować te produkty. Jak wiadomo im mniejsza ilość sztucznych substancji tym lepiej dla, szczególnie mocno, podrażnionej skóry. 
Mydła od Effic są wyrabiane na oleju lnianym( super!!!). Konserwantami (naturalnymi) są tutaj srebro i miedź, które również charakteryzują się dobroczynnym wpływem na naszą skórę. Srebro koloidalne (nie jonowe) działa antyseptycznie i przeciwbakteryjnie, natomiast miedz koloidalna zwalcza wolne rodnikizapobiega starzeniu się naskórka oraz stymuluje produkcję kolagenu

A teraz przyjrzyjmy się im z bliska:

Na pierwszy ogień ponad 2 tygodnie używałam mydła hipoalergicznego






Mydło to ma wyczuwalny, dość mocny roślinny zapach. Jest jasnego koloru, nie pieni się prawie wcale. Używałam go głównie do mycia rąk i twarzy. Nic mnie nie podrażniło, nie ściągało naskórka, nie wysuszyło, wręcz przeciwnie skóra wyglądała lepiej, a podrażnienia były mniejsze. Po umyciu nim buzi skóra stawała się tępa w dotyku, ale już po chwili wracał jej naturalny "poślizg".  Zapach utrzymuje się chwilę na skórze po jej umyciu. Poza tym, może przez ten zapach, odniosłam wrażenie że skóra jest dokładnie oczyszczona i "odkażona". 
Jeśli lubicie taki efekt czystości to będzie to idealny produkt dla Was. Poniżej zamieszczam skład produktu:



Drugiego mydełka byłam najbardziej ciekawa, gdyż zawiera ono olej konopny, słynący z dobroczynnych właściwości przeciwzapalnych i regenerujących i jest polecany właśnie osobom z egzemą. Olej konopny nie jest mi obcy, już jakiś czas temu używałam go wsmarowując właśnie w chorobowo zmienioną skórę na noc. Czy były efekty? Nie największe, ale przynajmniej nie było gorzej.


Mydła z olejem z konopii również używałam dwa tygodnie:




To mydło ma dużo ciemniejszy kolor i pięknie pachnie(roślinnie, ziołowo, cytrusowo...), dosłownie zakochałam się w tym zapachu:). Więcej  -  ten zapach utrzymuje się nam na skórze dłużej niż poprzednik. Również nie pieni się prawie wcale. Ale co najważniejsze to mydełko sprawiło że moja skóra na rękach zrobiła się idealna i wszelkie podrażnienia zaczęły się goić w tempie natychmiastowym!!!. Szczerze mówiąc nie oczekiwałam aż tak dobrych efektów, więc tym bardziej jestem zadowolona. 

Poniżej skład, który jest już dłuższy niż u poprzednika, niemniej jednak nadal w 100% naturalny:



Mydła nie zawierają parabenów SLS'ów, SLES'ów, barwników PEG'ów ani silikonów. Dostajemy całkowicie naturalny produkt. I co ciekawe o bardzo długim terminie przydatności, bo aż prawie 3 lata.

 Poniżej jeszcze przedstawiam zdjęcie jak wygląda konsystencja mydeł:



Na  górze mamy to z olejem konopnym, a na dole hipoalergiczne:



Muszę przyznać iż pierwszy raz miałam do czynienia z tak naturalną formą mydła. Jestem totalnie zauroczona, szczególnie tym mydłem z olejem konopnym, gdyż faktycznie pomógł mi na moje problemy skórne. 

Z informacji od firmy Effic wiem, że sklep internetowy jest w trakcie tworzenia, ale można już zamawiać ich produkty mailem albo telefonicznie. Są też one dostępne na allegro. Cena to 19,99PLN, a mydło z olejem z konopii jest troszkę droższe i kosztuje 24PLN. Jak na razie mamy do wyboru 7 mydeł. Ja jestem jeszcze ciekawa tego z aktywnym węglem oraz z olejkiem z drzewa herbacianego(uwielbiam ten zapach:)))), więc pewnie je sobie sprawię w najbliższej przyszłości.

Mam nadzieję że już wkrótce zobaczymy więcej produktów tej marki.

xoxo.

Ps. Na stronie sklepu effic.pl jest obecnie promocja majowa 4-ta sztuka za 1PLN...




Komentarze

Popularne posty