REVLON ULTRA HD Matte Lipcolor - matowy błyszczyk na zimę?

Dzisiaj chciałam Wam pokazać pomadki z Revlonu. Mowa mianowicie o Ultra HD Matte Lipcolor. Pomadki te są na rynku już od 2016r, ale do nas weszły dopiero w ubiegłym roku.

revlon, matowy błyszczyk

Producent opisuje je nam jako lekkie, nawilżające matowe pomadki o aksamitnym wykończeniu. Jednocześnie mają nawilżać skórę ust i być niemal niewyczuwalne na ustach. Formuła jest żelowa, 100% bez wosku. Brak wosku powoduje że pomadki mają być bardziej trwałe. Na stronie producenta błyszczyki są dostępne w aż!!! 16 odcieniach wysokiej rozdzielczości. 


Ja jestem posiadaczką trzech z nich:

revlon, matowy błyszczyk

Poniżej przedstawiam kolory:

od góry 630 HD Seduction, po środku 620 HD Flirtation oraz na dole 600 HD Devotion.

revlon, matowy błyszczyk


630 HD Seduction to dzienny nudziak, nie za jasny i nie za ciemny powinien pasować do każdej karnacji,
620 HD Flirtation  to dość żywy odcień ciepłego nude, albo przygaszony odcień pomarańczowej czerwieni,
600 HD Devotion to typowy nudziakowy odcień brudnego różu.

revlon, matowy błyszczyk

revlon, matowy błyszczyk

W pierwszej chwili szminki zachwyciły mnie opakowaniami - jakże różnymi od tego co mamy na rynku. W drugim momencie dosłownie powalił mnie ich słodko budyniowy zapach. Pachną przecudnie.
Konsystencja jest miękka, aplikator wygodny, a wykończenie błyszcząco satynowe, w porywach wysycha do lekkiego matu. Miłośniczki mocnego matu nie będą zachwycone - pomadki na mat nie zasychają i odbijają się na szklankach itd. Natomiast mogę śmiało powiedzieć że formuła jest, jak na ten typ pomadki, całkiem trwała, zresztą jak to jest przy błyszczykach po prostu można je dołożyć w każdej chwili.

Wszystkie 3 kolory nienachalne i  bardzo twarzowe - powinny pasować większości Pań. Ja osobiście używam ich na przemian i za każdym razem nie wiem którą wybrać:). Myślę że jest to ciekawa alternatywa na zimowe dni, kiedy suche powietrze odbija się także na naszych ustach.
Pojemność 5,9ml. Ja swoje kupiłam na stronie kosmetykizameryki.pl.

xoxo

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty