Nowe eco olejki od Marion



Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój zakup sprzed paru godzin- olejki z firmy Marion:


Olejek Marakuja
Olejek Makadamia


Producent reklamuje je jako linię olejków zainspirowaną ekologiczną pielęgnacją. Olejki są wielozadaniowe, 100% naturalne przeznaczone do pielęgnacji włosów, twarzy i ciała.


olejek naturalny




W linii Marion Eco (bo tak się nazywa seria z naturalnymi olejkami) mamy jeszcze olejek arganowy oraz olejek z avocado. Wszystkie przychodzą do nas w tekturowych "ekologicznych" kartonikach.

Firma Marion była dla mnie dotąd znana jako producent w dużej mierze produktów do włosów. Nie wiedziałam że maja również naturalne produkty. Ja uwielbiam olejki, więc jak je zobaczyłam od razu postanowiłam kupić (traf chciał że dostałam je w Biedronce).Niestety ku mojemu rozczarowaniu olejki niestety nie pachną:(

Olejki znajdują się w plastikowych buteleczkach o pojemności 25ml. Trwałość dwa lata

W składzie produktu widać że podstawowym składnikiem jest Helianthus Annuus Seed Oil (Olej z nasion słonecznika) a dopiero później mamy odpowiednio Ternifolia Seed Oil (Olej z orzechów makadamii) oraz Passiflora Edulis (Maracuja) Seed Oil (olej z nasion marakui).

olejek naturalny



OLEJEK MACADAMIA - MARION ECO

Olejek z orzechów makadamia pozyskiwany z drzewa Macadamia ternifolia.

Zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, składniki mineralne, a także witaminy A, B i E. Ma zbawienny wpływ na ciało, skórę i włosy ze względu na wyjątkowe właściwości regenerujące.

Idealny do skóry suchej, wrażliwej, podrażnionej. Skutecznie chroni komórki skóry przed utlenieniem i zniszczeniem przez warunki zewnętrzne. Działa nawilżająco, wygładza i poprawia elastyczność skóry. Idealnie nadaje się do regeneracji wysuszonych, zniszczonych i łamliwych włosów. Produkt wzbogacony został o olejek słonecznikowy zawierający odmładzającą witaminę E i odżywcze kwasy tłuszczowe.


OLEJEK MARAKUJA - MARION ECO

Olejek z marakui (passiflora) z nasion owoców tropikalnych.

Zawiera duże ilości owocowych kwasów tłuszczowych, wapń, fosfor i potas. Posiada ogromny potencjał antyutleniający, co czyni go niezastąpionym olejem w walce z objawami starzenia.

Idealny do cery naczynkowej, ze skłonnością do przebarwień oraz suchej i wrażliwej skóry. Olejek skutecznie oczyszcza z martwych komórek rogową warstwę skóry i przyspiesza proces regeneracji. Odżywia i nawilża włosy przesuszone i zniszczone. Zapobiega utracie wody i nadaje im naturalny połysk. Produkt wzbogacony został o olejek słonecznikowy zawierający odmładzającą witaminę E i odżywcze kwasy tłuszczowe.

olejek naturalny


Olejki można stosować bezpośrednio na skórę twarzy i ciała oraz na włosy
  • Twarz, szyja, dekolt - nakładamy parę kropli na oczyszczoną, najlepiej lekko wilgotną skórę i wmasowujemy. Można też wymieszać parę kropel z ulubionym kremem. 
  • Masaż - po kąpieli nakładamy parę kropel bezpośrednio na skórę, albo zmieszane z balsamem na skórę. Możemy również zrobić masaż. 
  • Włosy - na pół godziny wcieramy kilka kropel w świeżo umyte włosy i trzymamy je w cieple, następnie myjemy szamponem. Można również nałożyć parę kropel na końcówki włosów. 
  • Paznokcie - na paznokcie i skórki
Ja olejki na pewno będę mieszać z innymi pachnącymi olejkami z moich zapasów, gdyż smarowanie się olejkiem bez zapachu nie sprawia mi przyjemności. Na pewno wykorzystam je do suchych skórek wokół paznokci oraz na końcówki włosów.

A Wy jak używacie olejków? Jeśli w ogóle? Lubicie taką formę kosmetyku?


xoxo


Komentarze

Popularne posty